STRUKTURA DLA KAŻDEGO RODZAJU WŁOSÓW
Wyraźne kształty, indywidualna struktura i wyszczególnione każde pasmo włosów zapewniają idealne wykończenie fryzury. Do tego bardzo ważne są produkty, które pozwolą na tę nieograniczoną różnorodność, aby móc indywidualnie zaprojektować każdy wygląd. A to wszystko niezależnie od rodzaju włosów.
ULOTKI A4
ULOTKI A4
ULOTKI A4

Szkolenie 1 dniowe
JAK ZYSKAĆ "WARTOŚCIOWYCH" KLIENTÓW?
Ciągle masz tych samych klientów? Nowi to głównie klienci z przypadku lub jak się uda to jakoś Cię znajdą? Nie czekaj na nich tylko weź się za to i samemu kreuj swoją klientelę - taką jaką konkretnie chcesz! Może to mają być młodzi klienci a może bardzo zamożni? Jak ich zdobyć w prosty sposób? Jak stworzyć grupę klientów takich, jakich chcesz obsługiwać? Dowiesz się tego właśnie na tym szkoleniu. Gotowe narzędzie pozyskiwania i kreowania własnego portfolio klientów wg. Twoich kryteriów a nie przypadku! Nie czekaj na nich tylko działaj i wprowadzaj ich do swojego świata.
Polecam to szkolenie w pakiecie
+ OBSŁUGA KLIENTA od A do Z

Szkolenie 1 dniowe
TWOJA WARTOŚĆ czyli jak obronić cenę!
Boisz się powiedzieć ile klient ma zapłacić? Tłumaczysz się jak na skazaniu, dlaczego to kosztuje tyle i tyle? Stresuje Cię "cena"? Przecież nie powinna! To Twoja wartość i pokaż ją jako coś, co jest wymiernym odbiciem Ciebie i Twoich umiejętności... i nie tylko! Jak sprawić aby klient z przyjemnością zapłacił za usługę i chciał więcej? Przecież ludzie uwielbiają kupować, to ekscytujące - więc niech czują ekscytację kupując Twoje usługi i produkty!
Polecam to szkolenie w pakiecie
+ ASERTYWNOŚĆ
+ SPRZEDAWAJ NIE SPRZEDAJĄC

Szkolenie 1 dniowe
SPRZEDAWAJ NIE SPRZEDAJĄC
Jak prowadzić aktywną ale nie nachalną politykę odsprzedaży w Twoim salonie? Jak sprawić aby to klient kupował bez namawiania? Jak mądrze uświadamiać potrzeby klientów? Jak nie sabotować swoich działań pomimo, że wydaje się iż robię wszystko dobrze? Co jest ważne w takiej sprzedaży? Jak skutecznie prezentować towar - tak aby to klient sam o niego zapytał?
To i wiele innych technik poznasz na tym szkoleniu a Twoja sprzedaż poszybuje i Twój salon stanie się także sklepem. Takim do którego klienci sami chętnie będą wracać.
Polecam to szkolenie w pakiecie
+ ZESPÓŁ
+ ASERTYWNOŚĆ
+ TWÓJ BRAND

Szkolenie 1 dniowe
TWÓJ SALON = TWÓJ BRAND
Jak zbudować swoją markę? Jak stworzyć salon unikalny - inny niż większość? Jak zdobyć bogatych klientów? Jak utożsamiać klientów z Twoją marką? Co zrobić aby klient zapamiętał Cię jako wyjątkowy salon/marka? Potrzebujesz wyznawców Twojego stylu a nie przechodniów na podcięcie "grzywki".
Jednym słowem - bądź widoczny z daleka i kojarz się z jakością. Jak? Dowiesz się właśnie na tym szkoleniu.
Polecam to szkolenie w pakiecie
+ ANTY WYPALENIE ZAWODOWE

Szkolenie 1 dniowe
ANTY WYPALENIE ZAWODOWE
Wypalenie zawodowe to częsta przypadłość, która przytrafia się niemal każdemu fryzjerowi, który prowadzi aktywne życie zawodowe, dąży do wielu celów i chce czerpać z życia. Najgorzej gdy to nie wychodzi. Wypalenie dopada wcześniej. Praca juz tak nie rajcuje, zaczynasz pracować bo musisz. Ten proces można odwrócić! Znowu poczuć tę moc jak kiedyś. Co jest przyczyną wypalenia? Jak walczyć z rutyną - wrogiem nr 1? Jak odwrócić proces wypalenia z nawiązką i dolać paliwa rakietowego do naszej głowy? Jak wrócić do zawodu po dłuższej przerwie? Jak rozpalić na nowo pasję która była na początku? Co mnie blokuje?
Wrócisz zmotywowany i chętny do nowego, kreatywnego działania i pokonasz strach oraz porażki., które do tej pory cię dołowały ,teraz będą Twoją siłą!
Polecam to szkolenie w pakiecie
+ TWÓJ SALON TWÓJ BRAND
+ ZESPÓŁ

Szkolenie 1 dniowe
WŁAŚCIWA OBSŁUGA KLIENTA od A do Z
Obsługa klienta to nie zwykłe "Dzień dobry, kawa? Co robimy dzisiaj?" Nie - nie tak! Po co masz poczekalnię, myjnię i recepcję? Jak rozmawiać z klientem i jak poprowadzić profesjonalnie klienta w Twoim salonie? Dobra relacja, procedura, wzrok itp. mają ogromne znaczenie, wiec zrób to profesjonalnie! Jak wprowadzić go w magię Twojego miejsca? Co z klientem kiedy już wyjdzie z salonu? Czy to koniec współpracy i czekamy czy wróci czy nie? Nie! Kreuj swój biznes wciągając klienta do Twojego świata tak, aby wracał wtedy, kiedy ty tego chcesz!
Polecam to szkolenie w pakiecie
+ JAK OBRONIĆ CENĘ
+ JAK POZYSKAĆ WARTOŚCIOWYCH KLIENTÓW?

Szkolenie 1 dniowe
ZESPÓŁ
Budowanie zespołu w salonie fryzjerskim to nie lada wyzwanie. Nie oznacza to, że jest nie możliwe!
Jak prawidłowo rekrutować? Jak stworzyć ciekawą ofertę pracy? Jak motywować? Jak wynagradzać? Jak uświadamiać co się dzieje w firmie? Jak zbudować lojalność oraz zespół, który podziela misję oraz cel właściciela, no i w końcu co zrobić aby ludzie przychodzili do pracy z uśmiechem i byli lojalnymi, dobrymi pracownikami Twojego salonu?
Polecam to szkolenie w pakiecie
+ ASERTYWNOŚĆ
+ SPRZEDAWAJ NIE SPRZEDAJĄC

Szkolenie 1 dniowe
ANALIZA FINANSOWA
Ile ja na tym zarabiam? Czy mój cennik jest obliczony poprawnie? Jak sprawić aby cennik był atrakcyjny i czytelny? Koszty - policz je dokładnie! Jakie usługi są dla mnie najbardziej dochodowe a które są bezsensowne? Czy Twoja oferta usług nie jest zbyt bogata? Jak zbudować pakiety i zachęcić do korzystania z szerszej gamy usług salonu?
To szkolenie tylko dla menadżerów i właścicieli salonów.
Zobaczysz gdzie są Twoje pieniądze!

Szkolenie 1 dniowe
ASERTYWNOŚĆ
Teraz pewnie myślisz - tak tego mi brakuje. Pracujesz nad tym już tyle czasu i ciągle wracasz do punktu wyjścia? Po tym szkoleniu nie będziesz już tą samą osobą. Dosłownie. Zwiększysz swoją skuteczność w pracy i zyskasz większy autorytet. Zrealizujesz więcej swoich celów oraz marzeń. Decyzje, które podejmujesz będą trafniejsze i bardziej świadome. Zrozumiesz, co jest istotne w drodze do celu, a wcale nie jest tak niezbędne, jak często się wydaje i wile więcej!
Polecam to szkolenie w pakiecie
+ ZESPÓŁ
+ ANTY WYPALENIE ZAWODOWE
DARMOWE MATERIAŁY:
Największym podziękowaniem za moją pracę i pomoc był prezent od Ani z salonu BY ANNA SOULO. Nadal pracujemy
i mocno się rozwijamy a cudowny obraz - karykatura - wisi dzisiaj u mnie w biurze! Dziękuję Aniu!
