top of page

Nowy design GLYNT - kierunek ku przyszłości

Wiosna przynosi naszej marce wiele nowości - po dziewięciu latach produkty będą miały nowy wygląd. Projekt opakowania zachowa swoją przejrzystość, ale stanie się bardziej emocjonalny i - naszym zdaniem - jeszcze piękniejszy.

Jednak wprowadzenie nowego designu na tym się nie kończy. Zmieniliśmy prawie wszystkie opakowania tak, aby były wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, robiąc duży krok w kierunku zmniejszenia emisji CO2.


Projekt linii produktów podlega cyklowi życia. Bardzo dobry design jest tak ponadczasowy, że może zostać niezmieniony przez wiele lat, nigdy nie wyglądając przy tym przestarzale. Siedem lat - taki czas uważa się za punkt odniesienia dla idealnego cyklu. Jeśli design wydaje się niemodny, oznacza to, że nigdy nie był wystarczająco trwały. Jeżeli projekt jednak może istnieć długo bez zauważalnego spadku sprzedaży, to projektant stworzył coś, co pozostało współczesne przez długi czas. Obecny projekt GLYNT istnieje już dziewięć lat i nadal się rozwija. Nam jak i prawie wszystkim użytkownikom obecny design podoba się tak bardzo jak pierwszy raz, gdy go zobaczyliśmy. Nadal doskonale odzwierciedla wartość naszej marki. A jednak chcemy zrobić krok w przyszłość.




NOWY DESIGN - WIĘCEJ EMOCJI

Pozwalamy kolorom mówić same za siebie. Kolor na opakowaniu wyzwala pierwszą emocję: jasnoniebieskie odcienie są wyrazem świeżości i łagodności, podczas gdy jasnozielony łączy w sobie czystość i naturę. Czerwony to emocjonalny odcień, który doskonale nadaje się do produktów do włosów farbowanych, a złote odcienie reprezentują bogate, wyjątkowo odżywcze produkty. Biała kolorystyka opakowania zapewnia wyrazistość i dobre samopoczucie, dlatego jest bardzo odpowiedni do łagodnej pielęgnacji skóry. Dotychczas wszystkie produkty miały jednolity kolor opakowania. W przyszłości zróżnicowanie kolorystyczne ułatwi rozpoznanie ulubionego kosmetyku. Każdy segment produktów opowiada własną historię.




BARDZIEJ PRZYJAZNY DLA ŚRODOWISKA

Wszystkie produkty w butelce do pompowania są teraz dostępne w cieńszym opakowaniu. Są łatwiejsze w użyciu i znacznie wygodniejsze w trzymaniu. Jest to bardzo ważne, szczególnie jeśli chodzi o stosowanie w salonach. Można używać ich przez dwa miesiące, zanim konieczne będzie ponowne napełnienie.




LEPSZE PRZEKAZYWANIE WARTOŚCI

GLYNT jako marka kosmetyków do włosów reprezentuje czystość, tolerancję, nowoczesność i piękno. Również nasze szwajcarskie pochodzenie zawsze tworzyło purystyczny wygląd. GLYNT to stabilna marka, której można zaufać od ponad 30 lat. Nowy projekt interpretuje i przenosi ten zestaw w przyszłość, w której piękno, przejrzystość i bliskość natury będą odgrywać jeszcze większą rolę.

101 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page