Poświęcamy dużo środków i energii, aby nasze towary były sprzedawane w profesjonalny sposób.
Zależy nam, aby produkty nie były w popularnych sklepach z kosmetykami. Nasz sytem zakłada, że dane produkty (pielęgnację i stylizację) mogą sprzedawać tylko salony fryzjerskie, które są naszymi klientami, w oparciu o określone kryteria.
Od jakiegoś czasu utrapieniem dystrybucji GLYNT Polska jest to, że produkty odsprzedawane są przez innego dystrybutora, który bez naszej wiedzy rozsprzedawał je do sklepów internetowych (Notino itp.)
Spowodowało to zrozumiały sprzeciw wobec takiego zachowania, zarówno ze strony GLYNT Polska, jak i naszych klientów.
Jakie są nasze kroki w tej sprawie?
Zgłosiliśmy problem do producenta GLYNT, który natychmiast zatrzymał dystrybucję działającą na niekorzyść marki. W tym momencie trwają intensywne prace nad zamknięciem poszczególnych sklepów.
Wewnętrznie również dbamy o ochronę marki. W jaki sposób?
Stworzyliśmy zabezpieczenie w formie hologramów co gwarantuje:
pochodzenie z oficjalnej dystrybucji GLYNT Polska
pełnowartościowy produkt
Cała akcja wejdzie w życie od początku marca. Oczywiście każdy salon otrzyma od nas odpowiednią ilość naklejek hologramowych, aby oznaczyć swoje produkty odsprzedażowe.
Jest to inicjatywa skierowana przede wszystkim do Was - naszych klientów, abście mogli w ten sposób bronić się przez zarzutami odnośnie ceny lub dostępności w innych sklepach internetowych. Bardzo zależy nam na tym aby to działanie Wam pomogło!
Zapewniamy, że polityka marki się nie zmienia, naszym celem jest trafianie do salonów fryzjerskich i poprzez te salony - do klientów detalicznych.
Dziękujemy Wam za wsparcie i za wszystkie informacje. Pamiętajcie, że jesteśmy partnerami w biznesie. Chcemy aby marka GLYNT była silna i stabilna aby wspierała Was i Wasze biznesy.
Comments